Politika o snemanju telefonskih klicev

Ko pokličeš naš oddelek za pomoč strankam, lahko snemamo tvoj klic. V tem članku lahko najdeš vse informacije o naši politiki o snemanju telefonskih klicev.

 

>Zakaj snemate klice?

Klice snemamo za nadzor kakovosti in namene ocenjevanja. Naš cilj je, da vsakemu, ki stopi v stik z nami prek telefona ali kako drugače, zagotovimo najboljšo kakovost storitve.

 

>Ali lahko zavrnem snemanje svojega klica?

Da, na začetku klica te bomo vprašali, ali sprejemaš ali zavračaš snemanje klica. Če to zavrneš, se bo snemanje prekinilo, že posneto pa bo takoj izbrisano.

 

>Kako dolgo hranite posnete klice?

Snimke hranimo obdobje 21 dni, ki se začnejo na dan, ko je bil posnetek opravljen.

 

>V kateri državi shranjujete posnete klice?

Posnetki so shranjeni v podatkovni bazi v Nemčiji.

 

>Kakšne so moje pravice v zvezi s temi posnetki?

Tvoje pravice so naslednje: pravica do obveščanja, pravica do dostopa, pravica do popravka, pravica do pozabe, pravica do omejitve, pravica do prenosa podatkov, pravica do tega, da se ne odloča izključno na podlagi avtomatizacije, pravica do ugovora in pravica do umika soglasja. Za več podatkov o tem, kaj te pravice pomenijo, preberi našo politiko o snemanju telefonskih klicev.

 

Želiš prebrati našo politiko o snemanju telefonskih klicev? Klikni tukaj.